sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Toimihenkilöesittely: Heikki Lahdensuo


Nimeni on Heikki Lahdensuo, olen toiminut seuran puheenjohtajana marraskuusta 2012 alkaen. Olen 47-vuotias Virvan, Akselin ja Ilarin isä, Päivin aviomies ja parivuotiaan Sohvi-kääpiösnautserin laumanjohtaja – ainakin jos koiralta kysytään. Veikkolalainen olen vuodesta 2001.

Historiani seurassa

Ennen puheenjohtajapestiä olen tehnyt seurassa muita hommia: vastuuvalmentanut P96- ja P00-joukkueita ja nyttemmin harjoitellut B-poikien rahastonhoitajana ja viestintävaliokunnan puheenjohtajana. Olen touhunnut taitotapahtumien ja muiden seuran tilaisuuksien järjestelyissä sekä missä on apua tarvittu. Olin mukana perustamassa FC WILD:ia loppuvuonna 2008 ja toiminut seuran varapuheenjohtajana siitä lähtien.

Miksi olen mukana

Löysin jalkapallon Veikkolassa vuonna 2002, kun kuusivuotias Akseli-poika aloitti uuden harrastuksen. Ilman omaa jalkapallon seurataustaa ajattelin olla mukana tavallisena kolmen k:n vanhempana: kustantaa, kuskata ja kannustaa. Parin vuoden kuluttua löysin kumminkin itseni kentältä valmennustöistä, aikanaan muiden innokkaiden kanssa omaa seuraa puuhaamasta ja tässä sitä ollaan. En ole oikein koskaan osannut katsella sivusta, enkä nytkään onnistunut. Hyvin tässä kuitenkin taas kävi: ennen muuta olen tutustunut mahtaviin ihmisiin, pienimmistä pelaajista aikuisiin ja nähnyt miten mahdottomiakin saadaan yhdessä aikaan kun vain töihin tartutaan.

 

Tehdään meidän seura

Haluaisin kutsua kaikki mukaan tekemään FC WILD:ista meidän seuran: jatketaan hyvää kasvua ja kehitystä, pois itsenäisten (ja yksinäisten) joukkueiden yhteenliittymästä kohti hyvin järjestäytynyttä, yhtenäistä ja voimakasta porukkaa.

Seuraava esittäytyjä

Syötän esittäytymispallon seuraavaksi Heikki Vahteralle, seuran toiselle varapuheenjohtajalla ja hienon etunimen omistajalle.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti